12 Eylül 2012 Çarşamba

Kızımın yavruları oldu ♥ :)


Kuzumun yavruları oldu. Çook tatlılar :) İlk önce siyah bebeğimiz doğdu daha sonra beyaz bebeğimiz doğdu :) Mercanımızın doğum yapmasını bekliyorduk zaten. Mesela Mercan gece benim ayak ucumda yatar yani aynı yatağı paylaşıyoruz onunla. Gece heyecandan arada bakarım ona karnını kasılıyor diye gördüğümde korkudan halimi görmeniz lazım :) Doğumu ben dershaneden gelince başladı :) Annemlerede görüyormusunuz beni bekledi falan diyordum :)

Ben bu doğumdan sonra Rabbimin büyüklüğüne daha çok inandım büyüklüğünü daha çok gördüm. Çünkü doğum olduktan sonra mercan öyle bir moda girdiki sanki profosyönel :)

Herşeyini biliyordu :) Fakat yavrularımız olduktan sonra mercan biraz bizden uzaklaştı yavrularının yanından ayrılamaz oldu :) Ama bizi de yaklaştırıyor tabiki :) Yani aslında ben şunu anladımki her insanın her canlının annelik duygusunu tatması gerekiyor. Mercan şuan dünyanın en mutu annelerinden bir tanesi :) ♥

Hiç yorum yok :

LinkWithin